7 ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ:
- Από το 1979, με ειλικρίνεια, διαφάνεια και συνέπεια προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες στο χώρο τηςξενόγλωσσης εκπαίδευσης.
- Πιστεύουμε ότι και μέσω της διδασκαλίας της ξένης γλώσσας μπορούν να αναπτυχθούν οι κοινωνικές,διανοητικές και ηθικές δεξιότητες του παιδιού και να αξιοποιηθούν τα ταλέντα του. Μπορούν επίσης να προαχθούν αξίες όπως η υπευθυνότητα, η αγάπη για τη μελέτη και τη γνώση και η στοχοθέτηση.
- H ολιγομελής τάξη είναι το ιδανικό μαθησιακό περιβάλλον επειδή δίνει την ευκαιρία στο μαθητή για αλληλεπίδραση, διαπραγμάτευση, αιτιολόγηση των σκέψεων, κριτική, αυτοαξιολόγηση, ομαδικές δραστηριότητες, ανάγκη ομαλής προσαρμογής στο ρυθμό της τάξης όπου καλλιεργείται και η ευγενής άμιλλα.
- Τα προσόντα μας είναι τυπικά (πανεπιστημιακές σπουδές, μεταπτυχιακά) αλλά και ουσιαστικά (μεταδοτικότητα και μεράκι). Καθημερινό μέλημα μας είναι να δίνουμε κίνητρο, να διεγείρουμε το ενδιαφέρον και τον ενθουσιασμό, ώστε να προάγουμε τη μάθηση, λαμβάνοντας υπόψη την προσωπικότητα, το μαθησιακό τύπο και το υπόβαθρο του καθένα μαθητή μας ξεχωριστά. Επεξεργαζόμαστε την ύλη μέσα στην τάξη και έτσι η δουλειά για το σπίτι είναι λίγη. Χτίζουμε σταδιακά τη γνώση, κάνοντας τη μαθησιακή διαδικασία ευχάριστη και ανταποδοτική, δίνοντας έτσι ώθηση σε όλη τη μαθησιακή εξέλιξη του παιδιού.
- Η διδασκαλία μας βασίζεται στη δοκιμασμένη στην πράξη εμπειρία μας, στα βιώματα των μαθητών μας και στη διαρκή μας ενημέρωση. Ο τελικός στόχος μας είναι η ικανότητα για άριστη επικοινωνία, γραπτή ή προφορική στα Αγγλικά, και όχι απλά παπαγαλία κανόνων και λεξιλογίου. Η ξένη γλώσσα, όπως και η μητρική μας, απαιτεί χρόνο-επανάληψη-εμπέδωση μέσα από πολλή εξάσκηση και χρήση. Δεν πιστεύουμε στο βομβαρδισμό με ύλη που δεν επεξεργάζεται -ειδικά στις πρώτες τάξεις -διότι προκαλεί σύγχυση στο παιδί με αποτέλεσμα να αντιδρά αρνητικά στη μάθηση.
- Χρησιμοποιούμε ποικίλα εποπτικά μέσα και τεχνικές -από διαδραστικούς πίνακες, αντικείμενα, κείμενα,τραγούδια, παραμύθια, διαλέξεις - κάνοντας εξάσκηση στο καινούριο λεξιλόγιο και τα γραμματικά φαινόμενα με άπειρες και ευχάριστες δραστηριότητες. Η τεχνολογία είναι εργαλείο μας μέσω του οποίου η αυτόνομη δημιουργικότητα και αυτενέργεια του μαθητή συντελεί στην αφομοίωση της γνώσης. Σαν αποτέλεσμα ο μαθητής μπορεί με αυτοπεποίθηση να χειριστεί τη γλώσσα ΤΕΛΕΙΑ.
Έχουμε 100% επιτυχία στα πτυχία CAMBRIDGE, MICHIGAN και ΤΙΕ
(ειδικά για ΕΝΗΛΙΚΕΣ).
Αποτελέσματα C.P.E., EDEXCEL (C2), IELTS, GMAT 2012 |
Αποτελέσματα E.C.P.E. (Proficiency -Michigan) 2012 |
Αποτελέσματα PET, F.C.E. 2012 |
Αποτελέσματα PΕΤ- (CAMBRIDGE B1)- KET-(CAMBRIDGE A2)- ΙΣΠΑΝΙΚΑ Β2- ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ (ΚΡΑΤΙΚΟ Β1)- ΙΤΑΛΙΚΑ Α2 2010-2011 |
Αποτελέσματα PTE B2-(EDEXCEL LOWER)- TIE B2-(THE LOWER) 2010-2011 |
Αποτελέσματα FCE B2-(CAMBRIDGE LOWER)- ECCE B2-(MICHIGAN LOWER) 2010-2011 |
Αποτελέσματα ECPE-(MICHIGAN/PROFICIENCY)-PTE C2 (EDEXCEL/PROFICIENCY)-KPG C1-(ΚΡΑΤΙΚΟ ADVANCED)-TΙE C1-(TΙE ADVANCED) 2010-2011 |
Αποτελέσματα PET – CAMBRIDGE B1, KET – CAMBRIDGE A2 2009-2010 |
Αποτελέσματα ECCE – MICHIGAN B2, TRINITYISE II – B2, BULLATS B2 2009-2010 |
Αποτελέσματα ECCE – MICHIGAN B2, TRINITYISE II – B2, BULLATS B2 2009-2010 |
Αποτελέσματα CAE – CAMBRIDGE C1, BULATS, FCE – CAMBRIDGE B2 2009-2010 |
Αποτελέσματα ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ – ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ 2009-2010 |
Αποτελέσματα STARTERS, MOVERS, FLYERS, ΙΤΑΛΙΚΑ 2008-2009 |
Αποτελέσματα PET B1 & KET A2 2008-2009 |
Αποτελέσματα ECCE, TRINITY II, BULATS, EDEXCEL 2008-2009 |
Αποτελέσματα C.A.E (advanced) F.C.E (lower) 2008-2009 |
Αποτελέσματα CPE,ECPE,IELTS, ΑΓΓΛΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ 2008-2009 |
Αποτελέσματα KET A2 (KEY ENGLISH TEST) 2007-2008 |
Αποτελέσματα STARTERS, MOVERS, FLYERS 2007-2008 |
Αποτελέσματα F.C.E (LOWER GAMRIDGE) 2007-2008 |
Αποτελέσματα PET B1 (PRELIMINARY ENGLISH TEST) 2007-2008 |
|
|
|
|
Recent Comments